Info@mellalkala.ir
09904985407
لوازم خانگی ملل کالا

سوالات متداول

فروشگاه لوازم خانگی ملل کالا بیش از یک دهه است که مشغول به فعالیت      می باشد و شما مشتری عزیز می توانید از قسمت تماس با ما به اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی ملل کالا دسترسی داشته باشید .

همچنین نماد الکترونیک(اینماد) فروشگاه لوازم خانگی ملل کالا در انتهای صفحات قابل مشاهده است.

در شهر اراک پرداخت از طریق درگاه های پرداخت و همچنین پرداخت در محل صورت میگیرد.

در سایر استان ها پرداخت از طریق درگاه های پرداخت در صفحه ثبت سفارش انجام می شود.

درگاه های پرداخت فروشگاه ملل کالا، درگاه پرداخت سداد بانک ملی می باشد.

در صورتی که انتقاد، پیشنهاد و یا شکایتی از ملل کالا دارید، میتوانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما، با تیم پشتیبانی ملل کالا در ارتباط باشید.

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان ملل کالا در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش شما اقدام    می نمایند و تایید سفارش را به اطلاع شما میرسانند.

می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما، هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی ملل کالا اطلاع دهید. بدیهی است فروشگاه لوازم خانگی ملل کالا خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.

بله؛  هدف فروشگاه ملل کالا این است که شما یک خرید آسان و لذت بخش را تجربه کنید.

پس از رسیدن سفارش به دست شما، 3 روز مهلت مرجوعی در اختیار شما قرار میگیرد و اگر مشکلی مشاهده شود می توانید کالا را با هماهنگی کارشناسان ملل کالا مرجوع کنید.
همچنین پس از مرجوع شدن کالا و بررسی توسط کاشناسان ما مبلغ پرداختی تا ۲ روز کاری به حساب شما بازگردانده می شود.

هزینه مرجوعی کالا در صورت عدم  خرابی به عهده مشتری است و درصورتی که سفارش، زدگی و یا خرابی  داشته باشد هزینه مرجوعی به عهده ملل کالا است. 

برای خرید از فروشگاه لوازم خانگی ملل کالا ابتدا پس از انتخاب محصول موردنظر، آن را به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتما در زمان ثبت سفارش مربوطه، نوع، رنگ، جنس، مدل، مبلغ نهایی و نام محصول انتخابی را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید.

پس از ثبت سفارش از طرف تیم پشتیبانی مشتریان ملل کالا از طریق ایمیل و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تایید ثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.

سفارشات برای شهر اراک فقط از طریق پیک و برای تهران و سایر شهرستان ها از طریق باربری تیپاکس، پست پیشتاز و سفارشی ارسال می گردند.

ارسال ها از طریق پیک و پست انجام میگیرد.
بدیهی است مامور ارسال، پیگیری های لازم را برای ارسال مجدد برای شما در نظر میگیرد .

بله، تا زمانی که محصول درخواستی شما بسته بندی نشده باشد، امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی ملل کالا تماس بگیرید. اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 48 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد، متاسفانه در این حالت امکان لغو سفارش شما وجود ندارد.

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟

روش‌های ارتباط با ما

ringer

تماس تلفنی

33284573--085 – 09904985407

سبد خرید
فروشگاه
0 مورد سبد خرید
حساب من